Φέρε τις εξετάσεις σου - δες τα επίπεδα της φερριτίνης σου. Είναι κάτω από <50ng/ml; Τότε έχεις χαμηλά επίπεδα σιδήρου, ακόμα και αν είναι μέσα στις τιμές αναφοράς του εργαστηρίου. Διάβασε παρακάτω
Γειά σου Νίκη! Έχω απο μικρό παιδί χαμηλό αιματοκρίτη κ αιμοσφαιρίνη κ φερριτίνη (έχω κάνει άπειρες εξετάσεις κ μου είπαν οτι η αναιμία είναι ανεξήγητης αιτίας κ ίσως υπάρχει σύνδεση με μια έλλειψη ενζύμου που έχω στο G6PD).
Στις πιο πρόσφατες εξετάσεις μου ο αιματοκρίτης είναι 31 (πάντα τόσο κυμαινόταν περίπου), φερριτίνη 32 κ αιμοσφαιρίνη 9.9 κ σίδηρος 147.
Μπορώ να ανεβάσω φερριτίνη κ αιματοκρίτη με διατροφή ή χρειάζεται συμπλήρωμα σιδήρου? Στο παρελθόν έχω πάρει σίδηρο αλλά δεν διορθώθηκε η αναιμία αλλά θα ήθελα να το ξαναδοκιμάσω τώρα που έχω καλύτερη πληροφόρηση.
Καλησπέρα, με βάση τα δεδομένα που μου δίνεις, έχεις κοιταχτεί για μεσογειακή αναιμία; τα επίπεδα Β12 και φυλλικού οξέος πόσο είναι; γιατί αυτά παίζουν ρόλο στο κομμάτι του χαμηλού αιματοκρίτη και αιμοσφαιρίνης. Ο σίδηρος είναι υψηλος αλλά αν παίρνεις συμπλήρωμα ή είχες πάρει πρόσφατα μπορεί να είναι απο εκεί ή ανεβαίνει προσωρινά. Η φερριτίνη σου δεν είναι απαραίτητα κακή, είναι πολύ καλή και μάλιστα με αυτές τις τιμές στο αιματοκρίτη και την αιμοσφαιρίνη.
Θα πρέπει να κοιτάξεις με αιματολογικές εξετάσεις Β12, φυλλικό οξύ, τρανσφερρίνη (ΤΙΒC), δείκτες ερυθρών (MCV, MCH) = αυτούς λογικές τους έχεις κάνει, είναι στην μπροστινή σελίδα στην ερυθροκυτταρική σειρά, και μετά θυρεοειδή; Και ηλεκτροφόρηση αιμοσφαιρίνης αν δεν έχεις κοιταχτεί για μεσογειακή αναιμία.
Πάντως φαίνεται αναιμία απλά δεν μπορώ να καταλάβω από τι είναι.
Η δόση ειναι 2 την ημέρα = 30mg. Απο εκεί καλύτερη απορρόφηση γίνεται οταν , ναι, διαχωρίζεις τα χάπια μέσα στην ημέρα, αρα 1 το πρωί και 1 το βράδυ είναι εντάξει.
Στις εξετάσεις μου πριν λίγους μήνες, η παθολογος μου είπε ότι επειδή ο σίδηρος και ο αιματοκρίτης φαίνονται οκ (43.9 και 65 αντίστοιχα) αλλά η φερριτινη ήταν στο 25, μου πρότεινε συμπλήρωμα β κόμπλεξ, Μαγνησιο, βιταμίνη d και έξτρα διατροφική προσέγγιση δηλαδή τροφή με περισσότερο σίδηρο.
Διαβάζοντας το άρθρο σου, θέλω να της στείλω κάποιες ερωτήσεις μήπως χρειάζεται να παίρνω και σίδηρο αλλά λόγω ευερέθιστου εντέρου ποτέ όσα πήρα, πέρα από το sideral, δε μου έκατσαν καλά. Τώρα το ελέγχω με την διατροφολόγο μου, έχω αφαιρέσει τροφές που με φουσκώνουν και είναι δύσπεπτες.
Τι άλλο μπορώ να την ρωτήσω; Τα Anti-Tg ήταν λίγο ανεβασμένα (4.90) και πρότεινε σελήνιο και ιώδιο (Brazilian nuts + περισσότερο αλάτι.)
Το ebook σου ειναι χρήσιμο και για άτομα με εντερικές διαταραχές;
To ANTI TG σου δεν είναι υψηλό - αλλά δε ξέρω σε τι τιμές αναφοράς εξετάζει το εργαστήριο σου.
Δε θα πρότεινα σελήνιο σε συμπλήρωμα -επικεντρώσου στη διατροφή και στη γενική ανοσία. Ιώδιο ναι προτείνω σε όλες τις εμμηνοραγικές γυναίκες. Το αλάτι δε κάνει τίποτα. Δες το άρθρο μου για το θυρεοειδή και για το ιώδιο.
Ο αιματοκρίτης είναι καλός, ωστόσο ναι μπορείς να δοκιμάσεις μέσω της διατροφής. Η φερριτίνη σου θέλει να ανέβει και άλλο και αν δεν έχεις συμπληρώσει 6 μήνες συμπληρωματικής θεραπείας δε ξέρεις πόσο θα βελτιωθεί. Ο αιματοκρίτης απλά δείχνει έμμεσα υψηλά επίπεδα σιδήρου στον ορό που είναι επαρκή για τη δημιουργία ερυθρών αιμοσφαιρίων - δε δείχνει διόρθωση επειδή αυτός είναι υψηλός.
Με βάση αυτά που μου αναφέρεις, έχεις έλλειψη σιδήρου χωρίς αναίμια.
Δοκίμασε το ferrogreen.
Το βιβλίο μου είναι για το πως να μάθεις να κάνεις καλύτερες επιλογές μέσω της διατροφής με βάση τα φυτικά τρόφιμα, επομένως θα υπάρχουν αρκετά τρόφιμα φυτικά. Ωστόσο έχω πρακτικές για το γαστρικό και εντερικό + συμπλήρωματα για την μέγιστη απορρόφηση είτε μέσω της διατροφής είτε ενίσχυση απορρόφησης του σιδήρου σε συμπλήρωμα.
Γειά σου Νίκη! Έχω απο μικρό παιδί χαμηλό αιματοκρίτη κ αιμοσφαιρίνη κ φερριτίνη (έχω κάνει άπειρες εξετάσεις κ μου είπαν οτι η αναιμία είναι ανεξήγητης αιτίας κ ίσως υπάρχει σύνδεση με μια έλλειψη ενζύμου που έχω στο G6PD).
Στις πιο πρόσφατες εξετάσεις μου ο αιματοκρίτης είναι 31 (πάντα τόσο κυμαινόταν περίπου), φερριτίνη 32 κ αιμοσφαιρίνη 9.9 κ σίδηρος 147.
Μπορώ να ανεβάσω φερριτίνη κ αιματοκρίτη με διατροφή ή χρειάζεται συμπλήρωμα σιδήρου? Στο παρελθόν έχω πάρει σίδηρο αλλά δεν διορθώθηκε η αναιμία αλλά θα ήθελα να το ξαναδοκιμάσω τώρα που έχω καλύτερη πληροφόρηση.
Καλησπέρα, με βάση τα δεδομένα που μου δίνεις, έχεις κοιταχτεί για μεσογειακή αναιμία; τα επίπεδα Β12 και φυλλικού οξέος πόσο είναι; γιατί αυτά παίζουν ρόλο στο κομμάτι του χαμηλού αιματοκρίτη και αιμοσφαιρίνης. Ο σίδηρος είναι υψηλος αλλά αν παίρνεις συμπλήρωμα ή είχες πάρει πρόσφατα μπορεί να είναι απο εκεί ή ανεβαίνει προσωρινά. Η φερριτίνη σου δεν είναι απαραίτητα κακή, είναι πολύ καλή και μάλιστα με αυτές τις τιμές στο αιματοκρίτη και την αιμοσφαιρίνη.
Θα πρέπει να κοιτάξεις με αιματολογικές εξετάσεις Β12, φυλλικό οξύ, τρανσφερρίνη (ΤΙΒC), δείκτες ερυθρών (MCV, MCH) = αυτούς λογικές τους έχεις κάνει, είναι στην μπροστινή σελίδα στην ερυθροκυτταρική σειρά, και μετά θυρεοειδή; Και ηλεκτροφόρηση αιμοσφαιρίνης αν δεν έχεις κοιταχτεί για μεσογειακή αναιμία.
Πάντως φαίνεται αναιμία απλά δεν μπορώ να καταλάβω από τι είναι.
B12 έχω 338 κ φυλικό οξύ 6.1. Θυμάμαι είχες αναφέρει σε άρθρο σου ότι Β12 πρέπει ιδανικά να είναι πάνω από 600? μήπως να πάρω κάποιο συμπλήρωμα Β12?
Είναι χαμηλή η Β12 σου στο 338 , πρέπει να ανέβει, ναι θα πρότεινα ένα πρόσχημα 1000mg 3 φορές την εβδομάδα π.χ. Solgar . Το φυλλικό είναι ΟΚ
σ ευχαριστώ για τις πληροφορίες!
Γεια σου Νίκη:)
Το Ferrogreen αναφέρει 1-2 ταμπλέτες ημερησίως
Πώς να κρίνω εάν χρειάζομαι 1 ή 2;
Στην περίπτωση των 2, είναι εντάξει το μια το πρωί και μία το βράδυ;
Η δόση ειναι 2 την ημέρα = 30mg. Απο εκεί καλύτερη απορρόφηση γίνεται οταν , ναι, διαχωρίζεις τα χάπια μέσα στην ημέρα, αρα 1 το πρωί και 1 το βράδυ είναι εντάξει.
Τέλεια! Σε ευχαριστώ<3
Γεια σου Νίκη!
Στις εξετάσεις μου πριν λίγους μήνες, η παθολογος μου είπε ότι επειδή ο σίδηρος και ο αιματοκρίτης φαίνονται οκ (43.9 και 65 αντίστοιχα) αλλά η φερριτινη ήταν στο 25, μου πρότεινε συμπλήρωμα β κόμπλεξ, Μαγνησιο, βιταμίνη d και έξτρα διατροφική προσέγγιση δηλαδή τροφή με περισσότερο σίδηρο.
Διαβάζοντας το άρθρο σου, θέλω να της στείλω κάποιες ερωτήσεις μήπως χρειάζεται να παίρνω και σίδηρο αλλά λόγω ευερέθιστου εντέρου ποτέ όσα πήρα, πέρα από το sideral, δε μου έκατσαν καλά. Τώρα το ελέγχω με την διατροφολόγο μου, έχω αφαιρέσει τροφές που με φουσκώνουν και είναι δύσπεπτες.
Τι άλλο μπορώ να την ρωτήσω; Τα Anti-Tg ήταν λίγο ανεβασμένα (4.90) και πρότεινε σελήνιο και ιώδιο (Brazilian nuts + περισσότερο αλάτι.)
Το ebook σου ειναι χρήσιμο και για άτομα με εντερικές διαταραχές;
Σε ευχαριστώ πολύ!
To ANTI TG σου δεν είναι υψηλό - αλλά δε ξέρω σε τι τιμές αναφοράς εξετάζει το εργαστήριο σου.
Δε θα πρότεινα σελήνιο σε συμπλήρωμα -επικεντρώσου στη διατροφή και στη γενική ανοσία. Ιώδιο ναι προτείνω σε όλες τις εμμηνοραγικές γυναίκες. Το αλάτι δε κάνει τίποτα. Δες το άρθρο μου για το θυρεοειδή και για το ιώδιο.
Ο αιματοκρίτης είναι καλός, ωστόσο ναι μπορείς να δοκιμάσεις μέσω της διατροφής. Η φερριτίνη σου θέλει να ανέβει και άλλο και αν δεν έχεις συμπληρώσει 6 μήνες συμπληρωματικής θεραπείας δε ξέρεις πόσο θα βελτιωθεί. Ο αιματοκρίτης απλά δείχνει έμμεσα υψηλά επίπεδα σιδήρου στον ορό που είναι επαρκή για τη δημιουργία ερυθρών αιμοσφαιρίων - δε δείχνει διόρθωση επειδή αυτός είναι υψηλός.
Με βάση αυτά που μου αναφέρεις, έχεις έλλειψη σιδήρου χωρίς αναίμια.
Δοκίμασε το ferrogreen.
Το βιβλίο μου είναι για το πως να μάθεις να κάνεις καλύτερες επιλογές μέσω της διατροφής με βάση τα φυτικά τρόφιμα, επομένως θα υπάρχουν αρκετά τρόφιμα φυτικά. Ωστόσο έχω πρακτικές για το γαστρικό και εντερικό + συμπλήρωματα για την μέγιστη απορρόφηση είτε μέσω της διατροφής είτε ενίσχυση απορρόφησης του σιδήρου σε συμπλήρωμα.