Discussion about this post

User's avatar
Βέρα's avatar

Γεια σου Νίκη:)

Το Ferrogreen αναφέρει 1-2 ταμπλέτες ημερησίως

Πώς να κρίνω εάν χρειάζομαι 1 ή 2;

Στην περίπτωση των 2, είναι εντάξει το μια το πρωί και μία το βράδυ;

Ileana Lyr's avatar

Γειά σου Νίκη! Έχω απο μικρό παιδί χαμηλό αιματοκρίτη κ αιμοσφαιρίνη κ φερριτίνη (έχω κάνει άπειρες εξετάσεις κ μου είπαν οτι η αναιμία είναι ανεξήγητης αιτίας κ ίσως υπάρχει σύνδεση με μια έλλειψη ενζύμου που έχω στο G6PD).

Στις πιο πρόσφατες εξετάσεις μου ο αιματοκρίτης είναι 31 (πάντα τόσο κυμαινόταν περίπου), φερριτίνη 32 κ αιμοσφαιρίνη 9.9 κ σίδηρος 147.

Μπορώ να ανεβάσω φερριτίνη κ αιματοκρίτη με διατροφή ή χρειάζεται συμπλήρωμα σιδήρου? Στο παρελθόν έχω πάρει σίδηρο αλλά δεν διορθώθηκε η αναιμία αλλά θα ήθελα να το ξαναδοκιμάσω τώρα που έχω καλύτερη πληροφόρηση.

8 more comments...

No posts

Ready for more?